Klachtenprocedure

Service of artikel niet naar wens

Wanneer situaties zich voordoen waarin zaken niet geheel volgens plan verlopen, moedigen we u aan om eventuele klachten in eerste instantie bij ons kenbaar te maken. U kunt dit doen door een e-mail te sturen naar info@deluqse.nl.

Stichting WebwinkelKeur

Indien de vorige stap niet tot een bevredigende oplossing leidt, bieden wij de mogelijkheid om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Hier kunt u terecht via de volgende link: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Inbrengen van een geschil

Vanaf 15 februari 2016 hebben consumenten binnen de Europese Unie ook de optie om klachten te registreren via het Online Dispute Resolution (ODR)-platform van de Europese Commissie. Dit platform is toegankelijk via http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is genomen, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Wij streven ernaar om samen met u constructief en oplossingsgericht aan een bevredigende oplossing te werken.

Gratis verzending

Wij bieden gratis verzending aan voor al onze bestellingen, zodat u kunt genieten van uw aankopen zonder extra kosten.

Klantenservice

Onze klantenservice staat altijd voor u klaar om u te helpen bij vragen, problemen of opmerkingen. We streven ernaar om uw ervaring met ons zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Geld Terug Garantie

Wij bieden een geld-terug-garantie aan, zodat u met vertrouwen bij ons kunt winkelen. Mocht u niet tevreden zijn met uw aankoop, dan zorgen wij ervoor dat u uw geld terugkrijgt.

Veilige betaling

Bij ons kunt u veilig betalen. We nemen de beveiliging van uw gegevens serieus en zorgen ervoor dat uw betalingen veilig worden verwerkt.