Klachtenprocedure
Service of artikel niet naar wens
Wanneer situaties zich voordoen waarin zaken niet geheel volgens plan verlopen, moedigen we u aan om eventuele klachten in eerste instantie bij ons kenbaar te maken. U kunt dit doen door een e-mail te sturen naar info@deluqse.nl.
Stichting WebwinkelKeur
Indien de vorige stap niet tot een bevredigende oplossing leidt, bieden wij de mogelijkheid om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Hier kunt u terecht via de volgende link: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Inbrengen van een geschil
Vanaf 15 februari 2016 hebben consumenten binnen de Europese Unie ook de optie om klachten te registreren via het Online Dispute Resolution (ODR)-platform van de Europese Commissie. Dit platform is toegankelijk via http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is genomen, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Wij streven ernaar om samen met u constructief en oplossingsgericht aan een bevredigende oplossing te werken.